Kızlar birşey sorucam elle muayenede kendini kasıp herşey normal olan ve doğumu rahat geçen oldu mu? Kendimi çok kastım. Ama herşey yolundaymış normal doğuma elverişliyim. Çok utanıp kendimi aşırı kastığım için biraz zor geçti yoksa korkulacak hiçbirşey yokmuş. Ama asıl sorum şu çatı muayenesinde kasılıp doğumu rahat geçen varsa yazabilir mi? Çünkü doktor fizyolojik olarak hazırsın bir sıkıntı yok ama psikolojik olarak hazırla kendini dedi 😇