Kızlar merhaba, dün detaylı ultrasonumuz vardı. Her şey çok güzel gidiyodu, doktor ilk önce maşallah hiç sorun yok vs dedi. Daha sonra kalpte ufak bi parlaklık gördü. İlk önce takılmadı geçebilir dedi daha sonra ise amniyosentez öneriyorum vs diyince çok üzüldüm ve korktum. Açıkçası amniyosentez yapmamız için resmen içimize korku saldı. Bu konuda fikri olan var mı, benim bildiğim kadarıyla sadece kalpte parlaklıkla amniyosentez yapılması akıl işi değil