Dzzdzz16 Merhaba araniza yeni katildim ,5 haftaliktim dun bebegimi dusurdum.suan bir bosluktayim.yeni gebelik icin dikkat etmem gereken seyler neler?
Lavinyaa8 Dzzdzz16 bende 2 hafta önce düşük yaptim bir hafta sonra iyi bir doktora kontrole gitmelisin rahmin durumuna detaylı bakması için doktorum bana bir adet geçirdikten sonra yeniden denememi söyledi bu sürede folik asiti kullanmaya devam et ve yeni gebeligini öğrendiğinde coraspirin kullanmami söyledi siz de doktorunuzun dediklerini dinleyin ve stres yapmayın kendinize ilk gebeliklerde böyle olmasi normalmiş ikinci 2. Gebeliklerin çoğunun sağlıklı olduğunu söyledi kafanızı rahatlatıp stres yapmayacağınız sürede deneyebirsiniz
Dzzdzz16 Tesekkur ederimmm ,ilk gebeligim olunca korktum moralim bozuldu , danismak istedimm ..Allah hayirli evlatlar nasip etsin ikimizede