Kızlar üstteki dün öğleden sonra alttaki bu sabah yapıldı ancak 10 15 dakika içinde öyle bir gölge çıktı acaba kuruma çizgisi mi bence kuruma çizgisi artık bu testlerde çok çıkıyor daha önce de çıkmıştı böyle ama adet oldum sonradan . Bu arada adetime 1 gün var yarın bat günüm yorumlarınızı bekliyorum.