Selamlar doğum hikayemi anlatmak çok şükür bana da nasip oldu zorlu bir gebelik sürecinden sonra bebişimi kucağıma aldım
Doğumdan Bir gece önce saat 2 gibi sancılarım başladı uykudan uyandım galiba geliyor dedim kasılmalarımı hesaplamaya başladım 10-15 dk da bir di neyse sabaha kadar uyumadım sancılardan sabah hastaneye gittik doktorum izinli bu beni baya üzdü çünkü sona geldik ve doktor yok kime gidecem ne yapacam bilemedim başka bir doktora yönlendirdiler açıklığıma bakıldı 1-2 cm arası denildi onca sancı bu kadarmı açıklık diye umutsuzluğa kapıldım doğrusu günlerce çekerim diye düşündüm eve geldik sancılarım artık dayanılmaz bir hal aldı yeni bir doktor hastane ayarladık 16.30 gibi gittik açıklık 3 ü geçmiş yatış verelim dediler sonrası sancılar ve ben acı eşiğim düşük olduğu için çok zorladı ama hızlı bir şekilde açılmam oldu uykusuz olduğum için sancı geçince uyuyakalıyordum bu konuda hastane ekibini çok zorladım😅 neyse suni de verdiler nst ye bağlandım nst kısmı beni çok sıktı yatakta durmak istemiyordum ama onlarda haklı bebeğin kalp atışlarını bakmaları gerekiyordu 7-8-9 cm den sonra 10 dediler allahım dedim vakti geldi mi kaldırdılar beni çatala gittik dört ıkınmada gelir şiddetli sancı gelince ıkın dediler sancı geldikçe ıkındım biraz zorlandım çok yorgundum gücüm azalmıştı ama sonunda bebişim geldi🥲 o an insan çok rahatlıyor bebeği götürdüler benimde dikişler ardından bebişimle kavuştuk 💕 rabbim bekleyen herkesi bebişlerne kavuştursun