Merhabalar, Öncelikle herkese sağlıkla bebeğine kavuşmayı dilerim 🙏
Hemoroidim var ve gebeliğe kadar beni hiçbir zaman zorlamadı çünkü kabız olmuyordum hiç 🤭 hemoroid genetik değil diye biliyorum ama annemde var. Hiç kabız olmadan hemoroid olmamı ona bağlıyorum. 1 aydır fena durumdayım. Acılar içinde geçiyor günler. Normal doğumu çok istiyorum ama bu halde nasıl olacak fikrim yok. Deneyimi olan paylaşırsa çok sevinirim 🙏