Melike gamzeliannee Aldım ama hiç kullanmadım diyebilirim. Normal yastık koydum hep rahat edemedim onunla. Bebeğimin oturma döneminde kullandım sadece o kadar
Sumeyra3007 Hayır çokta gerekli değil bence. Kolunuzun altına herhangi Bi yastıkta koysanız rahat edersiniz