Merhaba kızlar 17. Haftadayım 2. Gebeliğim ilk gebeliğim ikizdi ve sorun olduğu için doktor eşliğinde sonlandırıldı. Şuanki gebeliğimde bazen karnımda bir kıpırtı veya kuş uçması bişeyler hissediyorum. Bu bebek hareketi mi veya karnım büyümeye başladığı için mi oluyor anlayamıyorum. Bilenler yazarsa çok sevinirim 🥰