_yasemin_ bana da doktorum 12+5 te kız dedi. Bende sordum değişir mi diye. Güldü nasıl değişecek organ mı üretecek çocuk boş bacak arası diye 😂 %70 kız dedi. Uzman bir doktordu. 16. Haftayı bekliycem ama alışveriş için. Net belli olmadan almak istemiyorum. Yanılma payı olabilir ama çok net belli dedi. İnşallah değişmez