biokadin Merhaba kızlar lekelenme gören bir çok anne var kalp atışından sonra, önce bunu kaç haftada yaşayanlar var acaba .? Birde kahverengi leke bahsediyorum. ?
Escobar biokadin 9. Haftada kanamam oldu lekelenme falanda değil çok korktum ama bişey yokmuş şükür lekelenmeye gebeliğin her döneminde normal diyorlar ama doktorunun haberi olsun yinede
Conger biokadin bende başta tutunurken oldu bir de 8.haftada oldu bol bol dinlenip iş yapmadım çok şükür geçti
biokadin Escobar sağol cnm içimi rahatlattın dün doktora gittik bebeğimn herşeği normal iyi dedi doktor ama kan vs verdim cok yoruldum ayakta hep yatıyorum eşim destek oluyor normalde de herhalde dük yoruldum ondan mı oldu acaba doktora gene gideyim dedim ama eşim normal diyor nette araştırmış 🥲 ne bilim gelirse bir daha doktora yazacağım ama progestan 200 mg kullanıyorum ekstra zaten
Escobar biokadin bende kullanıyorum ondanda olabilir dedi bana rahmin yukarı çıkmaya başlıyor normal desi senin gibi olsa korkmazdım ama baya baya damla damla kan gitti bide ikiz gebelik aklım çıkacaktı nerdeyse