Tgrafii 17 haftalıkken beyinde ufak kistler görülüp ilerde kaybolon görüldümü acaba dönen sendromlu olabılir dedi doktor ancak 28 haftaya kadar kaybolma olabilir dedi ama emin konuşmadı acaba başından geçen varmı lütfen söyleyin
aslansmommm Tgrafii Allah saglıklı bebekler nasip etsin hepimize inşallah gececektir şimdilik en azından içinizi rahat tutun mecbur beklenecek o haftalara kadar anladıgım kadarıyla en azından bu sürese stres ile bebeği de kendinizi de üzmeyin dua edin bol bol 🧿🤲🏻
Duybar Tgrafii Bende 16 haftadayım bana da söylendi iki tane kist var diye genelde oluyormus ama ister istemez kafaya takılıyor gecer dedi bizede doktorumuz ve tek bu bulguyla cocuk sağlıksız doğacak diye bir şey yok dedi inşallah sağlıkla gelirler 🙏
wiLL Tgrafii simdi gelişme büyüme aşamasında olduğu için olumsuz şeyler söyleyebiliyor. Büyüdükçe kayboluyor genelde Sıkma canını inşallah sağlıkla dogurursun ♥️
Ozlm0916 Tgrafii allahın izniyle bisey olmaz kuzum burda neler görüyoruz doktorlar söyle böyle diyo maşallah saglıklida doguyor elini karnina koy oku üfle bebegi baska bi doktorada görün istersen 😍
ikizlerinannesi97 Tgrafii bi akrabamında bebeğine öyle dediler beyninde kistler vardı bebek anne karnında doğuma kadar geçti maşAllah çok saglıklı şimdi hiç kendinize stres yapmayın büyüdükçe kaybolacaktır inşAllah
Tgrafii İnşallah geçer tek duam çok sağolun biraz içim rahatladı gerçekten çok morelim kötüydü sabahtan beri ağlıyorum üzüntümden