Merhaba🙏 Allah kısmet ederse benim dogumuma 2 gün kaldı, başından beri gobegimden iğne vuruyorum pıhtılaşma için.. pazartesi günü doğuma gideceğim için doktorum perşembeden sonra iğneyi birakmami istedi. O gün vurdum başka vurmadım 48 saat önce bırakılması gerekiyormus. Bu durumu yaşayan? İster istemez endişeleniyor insan acaba bisey olur mu diye falan .. Allah korusun, inşallah sağlıcakla alırız kucağımıza yavrularımızı 🤲🥰