Kızlar 39+5 teyiz ne yürümeler ne suquat lar merdiven çıkmalar hurma yemeler yaptım bir bilseniz tık yok 🥲 açılma bile yok sanırım doktorum sezaryene alacak bu gün tekrar çatı kontrolümüz var bunu yaşayanlar oldu mu ? Olduysa sonunda nasıl doğurdu ne kadar bekledi merak ediyorum açıkcası 🙈