Kubrauzuner ben iglumda oraya gidiyordum doktorlaei ve muayene icin bir sıkıntı yaşamadım sadece danışmadakiler kaba oda pandemiydi belki ondandir ancak dogumu orada yapamadım pandemi diye beni 42 haftaya kadar slmadikar bende bunaldim sehir hastanesinde41+3 de dogum yaptım