Herkese merhabalar. Saçlarım turuncu ama dibinden inanılmaz beyaz geliyor temmuz ayında kuzenimin düğünü var şuan on haftalık hamileyim. Boya yaptıramayacagim için kına sürmek istiyorum saçıma kizlar sizce kına da bir sorun olur mu 🧓 birde koca teyze hurafeleri diyor ki hamileyken kına sürülürse bebiş turuncu doğar 😁