OksijenliSu Biz bugün 🥔 patates olmuşuz. 😁😅 2.gebeliğim. 17 aylık bir oğlum var. Koştur koştur geçiyor günler. Bir kaç gündür kasık tarafımda, miniğimin hareketlerini hissetmeye başladım. Oğlumdayken 17.haftada hissetmiştim.
aslansmommm OksijenliSu 21 oldu şükür 🥹 benim ilk gebeliğim sayılır 17. Haftadan beri küçük küçük hissediyorudum ama son bir haftadır iyice belli etmeye başladı kendini oğluşum dolanıp duruyor sanki içimde 🥰
Basak0503 OksijenliSu günaydınlar 17+1 den selamlar bizde oğluşumla domates olmuşuz 😄 benimde 2. Hamileliğim🤩🤗 ve kızım haftaya 1 yaşına girecek ona koşturmaktan hamile olduğumu hep unutuyorum😄 ama henüz hareketlerini hissedemedim ben biraz göbek var belki ondandır 🌸🌸🥳
OksijenliSu Basak0503 Aaa seninki biraz erken olmuş canım. 🙈 Sürpriz yumurta galiba benimki gibi. Göbek bende de var azıcık ama sırt üstü uzandığımda hissediyorum. 🤗
Basak0503 OksijenliSu erken oldu 7 buçuk aylıktı hamile kaldığımda ama isteyerek yaptık bebeklerimin ikisini de 😃😃 üstelik ilk bebeğim prematüre özgüven tavan 🙈😃 inşallah bende hissederim artık büyüdük😄