Aycan01 14 haftalığım dün doktora gittim genel olarak iyi dedi ama bebek rahime çok yakın çizgi gösterdi bunu yaşayan varmı
Abdusunannesi Aycan01 33 haftaligim bende aynı durumdayım sürekli yatıyorum umarım cabuk atlatırsın çünkü cok zor ağrı oluyo
Aycan01 Minianne04 öyle bişey demedi ama iş yapma ilişki yasak dinlen dedi ama yinede içimi korku aldı