Aaa12- Merhabalar , 31 haftalık gebeyim ve dün gece kahveye yakın koyu bir lekelenme oldu. Yaşayan oldu mu bu haftalarda ? Nişan dedikleri mi acaba ? ### lekelenme
Lahinnn Aaa12- hemen doktoruna sor ya da acile git ne oldugu bellı degıl sonucta gecmıs olsun umarım su nişan dgıldır haberdar et
Nermin_nur1 Aaa12- merhaba canım bende 30 haftalığım haftasonu bendede oldu hemen acile gittim nst falan derken çok şükür sancı falan çıkması rahim ağzında polip gördüklerini ondan kaynaklı olabileceğini söylediler . Sende bi baktır muhakkak
babysare Aaa12- hemen acile gitmelisin canım daha geçen gün akrabam bu sebeple 32.hafta doğum yaptı sağlıklı çok şükür ama ihmal etme. Senin de olcak diye birşey yok ama oladabilir ihmal etme lütfen hafife alınacak durum değil en azından için rahat eder
Efnan babysare küveze alındı mı bebek acaba ? Bende 31 haftalığım erken doğum riskim var rahim ağzım çok kısaldı
babysare Efnan evet alındı 2 hafta olacak ama sorun yok çok şükür 36.haftaya kadar kalırmış. Plesenteadan ayrılmış maalesef acil sezeryan oldu
Aaa12- Nermin_nur1 gittim evet. Ultrason ve alttan muayene de bir sıkıntı görünmedi nts bağlandı sancımda yok . Yorgunluğa bağlı olabilir dendi.
babysare Nermin_nur1 lekelenmeden 2 gün sonra doğum yaptı evet sancı ve lekenme vardı sonra yoğun kanamayla beraber plesantası ayrıldı sezeryan alındı hemen