Mervekas Kızlar 2 gün önce yine yazmıştım durumumu. Servikal kısalık var 20 mm. Ve 33. Haftadayız. Şiddetli ağrıyla acile gittim 2 gün önce muayene de 3 cm açılma var hemen yatış yapıyoruz doğum başlangıcı durdurmamız lazım dediler. Yatış yaptım 2 gün boyunca Nidicard kapsül verdiler 2 kere de ciğer geliştirici vurdular. İlk gün nst de az sancı çıkıyordu 2. Gün o kadar çıkmadı tabi ilacın etkisi. Yattığımın ertesi günü nişan geldi 4 kere arayla. Doktorum bu ilacı sadece 2 gün verebileceğini 3 gün bile anne karnında tutmanın faydalı olacağını söyledi. Bebişimin gelişimi 2 hafta önde gidiyor boy kafa vs 35. Haftalık çıkıyor fakat kilomu 2200 gr. İlacı 2. Günün sonunda kestiler ertesi gün sabah nst yegeçtim sancı yok ilac uygulayamıyoruz artık progestan da alerji yapıyor diye veremiyoruz dedi. Yatmanın Bi anlamı yok istersen evine git doğum belirtileri gördüğün an gel dediler. Dün evime geldim ve yatıyorum. Elim yüreğimde çok hafif bel ağrım var bugün ya da yarın gelecekmiş gibi hissediyorum. Sizce durum ne olur 3 cm açıkşık ve nişan geldi. İlaçta alamıyorum. Tahmini doğumum ne zaman olur?
Merrygirl Mervekas kafana takma kilosuda fena değil haftasında kendine stres yaparsan bebeğinde hisseder bol su iç yat dinlen film izle dizi izle kafanı doğuma odaklama kuzum Allah yardımcın olsun benim bi arkadaşımında başında var şuan evde yatıyor ve bebeği daha 1000 gr 🤷🏻♀️ Sen moralini yüksek tut ve kafanı dağlatacak şeylerle uğraş
minikportakal Mervekas benimde öyle açılmam vardı 29. Haftadan beri 1 cm açıklıkla yatıyorum canım şuan 35+4 deyiz merak etme Allah’ın izniyle bişey olmaz
Mervekas Merrygirl amin inş. Öyle yapıyorum valla. Merak ettiğim bu açıklık ve nişan gelmesiyle ne zaman doğum gerçekleşeceği.
Kubos01 34 haftada 2400 doğdu kıZım 1950 gr çıktık hastaneden maşallah hiç sağlık sorunu yok kuzenim geçen hafta doğum yaptı 1800 gr tedbir amaçlı 2 gün kaldı sonra taburcu oldular çok iyiler kilosu da güzel hiç kafana takıp stres yapma geleceği varsa gelir sen güzelce dinlen canım
Kubraveikizler Nidicardi neden 2 gün verebiliyorlarmis anlamadım. Aylarca kullananları duydum. Belki haftaniz artık 34 falan olduğundan kesmislerdir. Evde dinlenin, stres yapmayın. Haftaniz kötü değil artık doğsa da en fazla bir süre kuvozde kalir
Merrygirl Mervekas açıklığı bilemiyorum ama benim nişandan 1 hafta 10 gün sonra suyum gelmişti suyum geldiği gün çatı muayenem oldu 1,5 cm açıklığım vardı gecesine doğuma gittim 🤷🏻♀️