Kızlar adetime 2 gün kaldı. Dün gece fark ettim de sol kasıklarımda top gibi bişey var bu gebelik belirtisi olabilir mi? İnternette yazdığımda kist falan diyor korktum biraz. Böyle top gibi bişey olup da hamile kalan oldu mu ya da kisti olan? Ne yaptınız başka ne tür belirti gösteriyordu kist?