Merhaba arkadaşlar 35+5 hamileyim akciğer geliştirici iğneden sonra bebeğimin haraketleri ilk gün biraz azalmıştı daha sonrasında çok keskinleşti sanki karnıma sığmıyor ve hep sağım da bazen iç kanaması geçiyorum gibi hissediyorum o kadar canım yanıyor ji anlatamam. Yeri daralıyor felan diyorlar ama ilk gebeliğim araştırdığım kadarıyla herşeu normal sanırım şuan yaşadığım :(