Ya kızlar şimdi benim son adet tarihim ne doktoruma gidince sorucam ama sizden de yorumlarınızı bekliyorum 🤗
Şimdi biz 4 Eylül de tatile gittik ve benim 7 Eylül de adetim geldi havuza denize giricem diye adet kesen haptan aldım yalnız içinden sadece 4 tane kullandım oda dediğim gibi havuza denize giderken atiyodum adetimi kessin diye neyse sonra bu ara ara gelmeye devam etti 12 sinde dönüş yapacaktık ve o gün hiç hap atmadim ve adetim biraz çoğalmaya başlamıştı sonrasında 13 Eylül de tamamen geldi 3-4 gün sürdü ve bitti bir daha da adet olmadım ultrasona göre hep bir hafta önde çıkıyo bebeğim neyse ilk gittiğim doktorum iyi 13 Eylülü baz alalım dedi 25+3 te o doktoru değiştirdim şimdi ki gittiğim doktoruma da hiç sormadım sonradan aklıma geldi benim ilk adet tarihim 7 Eylül değil mi kızlar dediğim gibi doktoruma da sorcam inşallah unutmazsam 🙈çok heyecanlaniyorum aklımdan gidiyo 😂 şimdi birde erken doğum riskim olduğu için bir gün bir gündür gerçekten kızlar yani ultrasonda hep bir hafta önde ya o aslında ultrason doğru da bizim adet tarihi hesaplamamiz mi yanlış 🙈ay kizlar baya karışık oldu umarım anlatabilmisimdir sizce 7 Eylül mü 13 Eylül mü 😅