Twetty sabah 8 buçukta hastaneye gidip yatisim yapıldı doktorum son kez ultrasondan baktı bir sıkıntı yoktu daha sonra odama geçtim kan aldılar tahlil sonuçlarına göre seni hemen alıcaz dediler. Ortalama bir buçuk saat bekledim ve saat 10bucukta aldılar beni yanimda eşim kardeşim annem vardi beni gule oynaya espirilerle gönderdiler tabiki bnde korku sevinç hepsi bi arada ama inanın hiç korkulcak bisey yok doktorum beni kapıda karşıladı elimden tutup sedyeye oturttu orda bi fotoğraf çekinirken arkada anestezi iğneni yapıyordu ama inanın hiç bisey hissetmiyorsunuz daha sonra yatırdılar sondami taktılar ama acı yok hic bi şekilde sadece dokunuşlar i hissediyorsunuz ameliyathane ortamı cok eğlenceliydi gırgır şamata zaten sizde cok rahatliyorsunjz aradan 10 dk geçmeden doktorum hazır mısın dedi ve minigi m gözlerini açmış bana bakıyordu boncuk boncuk. Daha sonra onu giydirmeye aldılar sıra miyomu almaya geldi onu da doktorum el çabukluğuyla halletti