nazks Kızlar selamlar, tansiyon düşüklüğü yaşayan var mı? Bugün yalnız dışarıya çıktım bir an da kendimi iyi hissederken tansiyonum düştü ve bayılacak duruma geldim zor tutundum bunu yaşayan var mı?