Arkadaşlar güneş kremı ne kullanıyosunuz hamılelıkten kaynaklı yüzde lekelenmeler daha fazla oluyor denılıyor ben solante pıgmentayı almayı dusunuyorum ama bebege zararı olur mu? Solante pregna hamıleler için olanı da var ama 4 ay sonra hamılelık bıtecek krem bıtmeyecek o yuzden almak ıstemedım bılgısı olan var mı acaba?