2022_mommy benim de sağ böbreğimde ağrı çok oluyordu sürekli acillik oluyordum, ürolojiye gittim böbreğimde genişleme olmuş. Ameliyat oldum Stent takıldı böbreğime 2 ay oldu ama hala böbreğimde agrı hissediyorum idrarımı yaparken agrı oluyo tabi eskisi gibi dayanılmaz değil ( Kadın doğum doktorum da takılmasını önerdi stentin. İlerleyen zamanlarda bebek daha çok büyüdüğü için daha çok sancı yapıyormuş. Erken doğum riski de söz konusu olmadığını söyledi ) stent takılmayıp o ağrının çekilmesi bebeğe daha zararlı. Sen ağrıyı çekerken bebeğine kan akışı azalıyor