Melisyldzzz Hiç korkmayın bol bol pilates yapın ilişki yaşayın ki rahim ağzı kendini doğuma hazırlasın sizi zorlamasın.. 12 gün önce 2. Normal doğumunu yapmış biri olarak söylüyorum sadece sancı kısmı biraz zorlayabiliyor onu da güzel karşılarsanız internette nefes egzersizleri var onları izleyin bu doğumumda çok işime yaradı ilk doğumda sancıları karşılayamamıştım, sancılar şiddetlendiğinde çömelmenizi yada pilates topunda olmanızı tavsiye ederim en aza indiriyor ağrıyı doğuma gelirsek doğumda doktor ebeler ve tabi ki yine ıkınma çok önemli.. sancının en şiddetli olduğu anda ıkınırsanız bebeğiniz 3. Ikınmada kucağınızda olur🥰 hiç korkmayın inanın bu anlattıklarım yani sancı sürecim 2 saat sürdü doğumhaneye 16:05te girdim 16:28 de yürüyerek çıktım rabbim bir avazda kurtarsın inşallah🙏🏻