Derinok Sezaryen oldum. Dikişin sağ tarsfı hafif kızarmış ve acayip yanıyo yırtık gibi incecik bi çizik vsr. Sezaryende hızlı iyilişmek için ne yapılmalı
sherlock Derinok canım doktorum bana uç kısımlarda yırtılma hissi olabilir normal demişti günlük batikonla silip kapattım ben 10 günden sonra batikonla sildim sadece. Geçmiş olsun🌸
SayeMom Derinok cok normal bol bol yat dinlen ağır iş yapma evin içinde 10 dk yürü yeter bol su iç duş aldığın zaman orayı çok çok kurula hiçbirşey sürme
Derinok SayeMom ev işi yapmıyorum. Bi odamı toplarsam toplarım görümcem yardımcı oluyo. Bebeğim doymamıs gibi sürekli emmek istediği için uyuyamıyorum malesef