bernaaozkara inşaallah bir an evvel sağlıcakla dogurursunuz. 38 39 larda doğuran da var.🌸
Hastane kendi sancımın ya da suyumun gelmesini istedi beklettiler. Elhamdulillah tuvaletini felan da yapmadı da normal doğum gerçekleşti. Benimle hemen hemen aynı haftalarda bi abla normal doğuracakken bebegi tuvaletini yaptığı için acil sezaryene alınmıştı. Ben suan tekrar gebeyim. İnşaallah bu dogumum sağlıcakla 37 38 lerde gerçekleşir. 41 e kadar beklemek zor oluyor çünkü. Yine de takdiri ilahi Allah cc ne derse o bakalım.