Kızlar benim kızım 50 cm doğdu ama el ayak bayağı uzun. Şimdi 22 günlük 54 cm olmuş. Bana çok hızlı gidiyor gibi geldi. Uzun olması güzel ama böylesi de çok gibi geldi. Belki ben yanılıyorum, Sizin bebekler nasıl. Ya da ilk çocuklarınızdan örnek verir misiniz şimdi durum nedir.
Şu an çok uzun zayıf mesela her gören oo ne kadar uzun el ayak vs diyor. Kıyafetleri kısa geliyor ama kilosu içini dolmuyor