Yus benim 17′de çıkmıştı canım sonra rengi kahverengiye döndü ama aynı şey mi bilemedim. Alerjik falan da olabilir kaşıntı vs var mı? Gebelik lekesiyse benimki gibi geçer dert etme. Burnumun etrafındakiler geçti bayağı ama cenemdeki duruyor o da doğumdan sonra geçermiş doktor öyle dedi. Güneş kremi kullan muhakkak, güneş olmasa da sür dışarı çıkarken