Nurrr_9 bende uyuz oldum bundan 7 ay kadar önce. Daha önce annem uyuz geçirdiği için tecrübeliydim ve hemen eczaneden wilkinson pomad kremini aldım. Tüm vücuduma sürdüm ama sürmesi çok zor gerçekten ve kötü kokuyor neyse 3 gün bu şekilde banyo yapmadan durdum ve 3 gün boyunca her akşam kremi tekrarladım, sonrasında (burası çok önemli) kükürtlü sabunla yıkandım derilerime bastıra bastıra hergün kükürtlü sabuna devam ettim. Tabi o sırada sürekli çarşaf değiştiriyorum vs. 1 hafta dişini sıkman lazım 1 hafta boyunca bunları uygula hiçkimseye bulaşmadan bu şekilde atlatırsın. Yalnız şöyle bir şey var ben 2 ay kadar korkudan kükürtlü sabunla yıkanmaya devam etmiştim😂 geçmiş olsun canım 🙏🏻