Busraquner Karnımda kasılmalar başladı bile çok sert hissediyorum salı nst ye giricez bakalım sizde durum ne 34+4 den selamlar 🙄😅
mervegly_7 Busraquner 35 + 6 dan selamlar bel ağrım başladı çok fena sürekli tuvalete gidiyorum düzensiz bir uyku problemi var İkizler Burcu olmasına mı yanayım yoksa şu çektiklerime mi 😂
sessizizleyici Busraquner bende Çarşamba nst giricem 34+3 şuan hem heyecan hem korku iki gündür karnımın sol tarafında ağrı oluyor
Rabiakrky Busraquner bnde 34+2 yim bebeğim tersmiş ne yazık ki.ama doktorum suyun bol düzeltebilir kendini dedi kasılma ve sertleşmelerim baya fazla oluyor yaw
Svlyk 38+1 olduk arada kasılma dışında bir şey yok nst de sanci da yok. Küçük hanım zor gelecek bu gidişle 🤭🌺
mervegly_7 Busraquner benim kaçarım yok malesef her türlü İkizler oluyo evde kaos dolu dakikalar yakın İkizler Burcu hiç anlaşamam 😂