NazAkyol06 Kızlar bebişlerin doğum pozisyonunu aldığını biz anlayabiliyor muyuz ? Bebek hareketlerinden falan yoksa doktorumuz mu söylüyor acaba ? 🙄
Buseyllzr NazAkyol06 ben hıçkırıklarini kasıklarımda hissettiğimde anlamıştım döndüğünü 32 haftalıkken kontrol de doktorda baş asagi olduğunu soyledi☺️
Ksks07 NazAkyol06 Yani tahmin edebilirsiniz belki ben suan bebegin ayak hareketlerini anlayabiliyorum tekmeleri yukarıda sağ ve sol üst karnımda hissediyorum. Bebegim doğum pozisyonu aldı doktor söyledi ancak bende belirtisi bu sekilde :)