-kimkiii Yaşadığınız sorunları yazar mısınız Benim plesanta aşağıda olduğu için kasiklarim ve karnım çok agriyor
Nghnszer -kimkiii 37+6 olduk bizde çok şükür bi sıkıntımız yok sadece bel ağrılarım oluyo dinlenince iyi geliyo.
elifinci06 37+1 olduk bizde. Sırt ağrım ve sağ göğüs kafesi ağrım var malesef. Geceleri özellikle zor uyuyorum ağrısından. Uyumak zulüm şimdiden başladı uykusuz geceler :)
Haticekaya1808 elifinci06 bizde 37+1 olduk aynıyız doğumdan sonra uykuya ihtiyacımız olacak ama bu yaramazlar erkenden başlattılar uykusuz geceleri 😵💫🥴🥴
Msl22 Tahmini ne zaman dogururz kizlar 🤷🏼♀️🙄 benim de belim ortadan ikiye ayrilacak gibi belimden ölüyorum sanki sanci bi giriyor mumya gibi kalıyorum sık araliklarla girmeye basladi ama acilmam yok ve olmamaya da devam ederse dayanamayacagim sanirim