Zuhalsareelif Kızlar yuruyemıyorum bel agrımdan ve bebek bas aassagı zorlanıyorum agırlık oldugu ıcın napıcam bılmıyorum .
hmyrfnn3 Bende 37+6yım herkes yürüyüş yap diyor ama ben evin içinde işimi zor yapıyorum ağrı giriyor bazen hemen oturuyorum bi yere yürüyüş yapsam yığılıp kalıcakmışım gibi geliyor 🥺
HTK 37 haftalığım arada ıkınma isteği geldiği oluyor aşağı bölgede ağırlık hissiyatı ile bende bilemiyorum