Halimeek-8 12 gün önce doğum yaptım lavman yaptırmak istemediğim için inatla uğraştım tuvalette uzunca otur bide bı peçete alıp poponu biraz aralarsan daha kolay olur ama ben sonradan pişman oldum keşke lavman yaptirsaydim çünkü sonrasında 4 gün boyunca tuvalete çıkamadım ishal ilacı kullanmama ragmen o yüzden çok gaz sancısi çektim