Feruzee1 ben de geçen hafta bugün hamile olduğumu öğrenmiştim ikinci gebeliğimdi ilki geçen sene 12 haftalık su gelmesi sonucu düşmüştü bunun da dış gebelik olduğunu öğrendim bugün yıkıldım resmen şimdi ne olacak nasıl bir süreç bekliyor beni bilmiyorum siz daha sonra hamile kalabildiniz mi bu arada ben 34 yaşındayım artık hamilelik şansım giderek tükeniyor