Yunrey Hanımlar bebeğiniz kaçıncı haftada döndü doğum pozisyonunu aldı bunun için yaptığınız bişey var mı
Yeliz6767 Ben 39+4 oldum mide yanmam da geçti gibi artık doğum pozisyonu da almadı galiba gelmek bilmiyor 💁♀️