Arkadaşlar 34 haftalık hamileyim . Aşırı sancımdan dolayı acile gittim ve bana hemen yatış verdiler . Sancım karnımda değil yani bebekle alakası olmayan bir sancıymış fakat bebek böbreklerime baskı yaparak böbreklerimi büyütmüş sancımda ondan kaynaklıymış . Böbreklerim için anestezi vererek stent takılacaktı bebekte erken gelebilir dediler . Bana 2 kere bebek için ciğerleri gelişsin diye iğne yaptılar . Ben bugün doğum ve anestezi beklerken benim çıkışımı verdiler hastaneden . O iğne bebeğe zarar verir mi? Doktor vermez dedi ama bu durumu yaşayan var mı ? Yaşayan varsa sonuç ne oldu acil bilgi verir misiniz?