FeriDee Ebe ateşi yükselir ilaç ver çay kaşığı ile dedi şuan 37 dereceye düştü ateşi ama ağzından baloncuk köpük çıkması çok farklı geldi bana. Acile gitmek istiyorum. Ama geçen gittiğimde ben lavman ağrı kesici veririm bebeklerden anlamam. Acil doktoruyum ben dedi. Burada herşey yetersiz maalesef. 😞😔