Selam güzel anneler . 25. Haftamiza girdik çok şükür ama benim bebek hep çok aşağıda. Yukarıda olması gerekmez mi aşağı o kadar çok baskı yapıyor ki afedersiniz çise oturunce bile o vajinaya baskıdan dolayı ikinsam çıkacakmış gibi alt tarafında bir doluluk var. Normal mi sizce? Ağrım sizim yok ama hemen kemiğin ustunde (sezeryan kesilen yer) altında gibi düşünün bebekte oralarda hareket ediyor surekli. Ayaklarını aşağıda hissediyorum bu da daha dönmemiş olduğunu mu gösterir ne zaman döner basasagi?