Kızlar yarın sabah sezaryen için yatışım yapılacak ama doktora aç mı tok mu geleyim diye sormayı unuttum. Aç gitmeliyim sanırım değil mi? Bir de yanıma almam gereken, bunlar kesin lazım olur dediğiniz bir şey var mı? Hep normal doğuma göre ayarladığım için kendimi sanki hazırlıksız yakalanmış gibi hissediyorum ve endişeliyim biraz