gizemarslan1707 Arkadaşlar iyi akşamlar. Ben 6 haftalık hamileyim ve bugün doktora gittim, doktor kesenin normalden yukarıda olduğunu söyledi. Bu nedir acaba, daha önce böyle bir durum yaşayan var mı acaba?
gizemarslan1707 Aynen ya devlete gittim, 2 dk sürmedi içeri girip çıkmam. Kendi doktorum şehir dışında o hiç böyle bir şey söylememişti, bu doktor sadece kese var yolk kesesi var kese normalin yukarısında dedi.
2koftemom gizemarslan1707 kese hareket eden bisey demekki kese sağlamsa telaş etme bence yinede kendi doktorunada söylersin bu ne demek diye
gizemarslan1707 Daha önce de kanamam olmuştu progeston filan kullandım. Ondan mı oldu ki diye düşündüm. Psikolojim bozuldu resmen 😪