Acemianneee08 Mavidunyamm internette en güzel şey bile kötüleniyor maalesef canım . Kadın doğum doktoruna danışırssn senin için en iyisine karar verecektir
Mavidunyamm Acemianneee08 çok teşekkür ederim dahiliye bölümüne randevu aldım birde ona görüneyim belki iğne falan yazar 🙏