Bende ege yaşam hastanesinde merve hanıma muayne oluyorum , kendisi çok iyi bi doktor doğumu da onda yapmayi duşünüyorum allahin izniyle . Hastane olarak da iyi sanirim görumcem ikiz bebeklerini orda dogum yapti, arkadasimda kizini orda dogurdu ikiside memnun kalmişti . Senin icinde hayirlisi saglikla kucagina alirsin insalhh