Benim de 22 haftalarda başladı nabız 130-140 ları bile gördüğü oluyordu. Kardiyolojiye gittim holter takoldı ekg kalp grafisi hepsi yapıldı. Fakat dr gebelik kaynaklı olduğu için şuan ilaç vermek istemiyorum, bol bol dinlen bol su iç, doğumdan sonra geçer dedi. (Gebelik öncesinde kalp sıkıntım filan yoktu). Demir eksikliğim baya bi vardı, ondan da kaynaklı olabiliyormuş. Demir hapı ocean microfer kullanıyorum, doktor günde 2 ye çıkardı. Demirin yükseldikçe çarpıntılarım da biraz rahatladı. Ya da ben alıştım fark etmiyorumdur bilemiyorum. 🤣 Demirinizi ölçtürün mutlaka sağlık ocağında bakıyorlar. Çarpıntı olunca normal doğum yaptırmıyor doktorlar bildiğim kadarıyla. Bu arada hamile bi arkadaşımda da çarpıntı varmıştı ona kardiyoloji dru ilaç vermiş. Kişiye ve durumuna göre değişiyor belli ki. Kardiyologa görünmenizde fayda var 🌸