ozlemmramazankoyuncu benzer şeyleri yasamisiz Allah yardimcin olsun ama benim bebegimin gelisimide gerideydi ve suyum azalmıştı sıvı aldirmaya gittim hastanede bu akşam kalacaksın dediler akşam üzeri doktor geldi sonuç belli kabul ederseniz yarin sonlandirilacak dediler doktorunu dinle bence evet çok zor ama senin hayatında tehlikede sana bişey olsa çocukların ne olacak diyelim ki bebeğin yaşadı sana bişey olsa ve eğer engelli olursa ömür boyu sana ihtiyacı var çoookkk acı verici biliyorum ama istemediğinden bunu yapmıyorsun sagliginizdan dolayı bu kararı vermek zorunda kaliyorsunuz