Kızlar 39+5 oluyorum saat 12den sonra. Normalde kendimi hep normal doğuma hazırladım hep, soranlara derdim ne normal doğumdan ne suni sancıdan korkmuyorum korkunun ecele faydası yok bu çocuk öyle ya da böyle çıkacak bir şekilde. Ama hiç bu kadar uzun karnımda kalacağını tahmin edememiştim, her geçen gün umutlarım daha da azalıyor, özgüvenim de… Normalde eşime doğum başladığında yola çık diyecektik(başka şehirden gelecek) ama artık bugün yola çıkıp geliyor yanıma. Devlete gidiyorum 41. Haftaya kadar bekleyeceğim diyor doktor ve beni 40’dan sonrası çok korkutuyor yaşadığımız şehirde 1 devlet 1 özel var (özel sezeryancı olduğu için tercihim olmadı). Acaba diyorum 40. Haftada yani ptesi özele gidip suni mi alsam çünkü devlet 41.haftada suni ile başlatsa ve dayanamazsam kesin sancıyı desem de beni dinlemeyecekler nasıl dayanacağım? Ve diyorum acaba doğum yaparken eşim yanımda olsun o anlarda vs diye de sırf özele gitmek istiyorum belki doğuma alırlar ederler. Ama özele gitmenin sonu sezeryanla biterse de çok üzülüp pişmanlık duymaktan korkuyorum… bi taraftanda devlette saatlerce sancı çekmektense(suni) özele git sezeryan ol kurtul diyorum bilmiyorum kafam çok karışık