Esleminannesi3 Düşük tehlikesi var sürekli hastanedeyim kanamam çok fazla sürekli yatiyorum dua istiyorum
Deletedmom70006 Çok üzülüyorum böyle şeyler okuduğumda. Rabbim hayırlısı ile evladını sana bağışlasın 🙏